فهرست

پیام سلامت محرم ویژه عزاداران حسینی

فرارسیدن ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان، حسین ابن علی علیه ماالسلام را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) وعاشقان آن حضرت تسلیت وتعزیت عرض می کنیم.

بنا به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر حسین جلاهی با صدور پیامی، فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزای حسینی را به همکاران و مردم شریف شهرستان تسلیت گفت.

دکتر حسین جلاهی معاون بهداشتی دانشگاه علو پزشکی بابل
بسم الله الرحمن الرحیم

ماه عزای حسینی ، ماه فداکاری و گذشت و آزادی ، ماه انتشار امر به معروف و نهی‌ از منکر، ماهی که باید از آن درسهای زندگی  آموخت و ماهی که باید واقعیت اسلام را دریافت.

اینجانب فرا رسیدن  ایام عزاداری محرم و شهادت مظلومانه سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به مسلمانان و شیفتگان آن حضرت، تسلیت عرض می نماییم و با توجه به فرموده مقام معظم رهبری" معیار برگزاری مراسم عزاداری محرم ، آن چیزی است که ستاد مقابله با کرونا کشور و کارشناسان و متخصصان بهداشت توصیه می کنند" امیدوارم ،مردم فهیم  همچون سال های گذشته ، رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی را در برپایی مجلس عزای امام حسین داشته و عزاداران عزیز با رعایت دستورات و شیوه نامه های بهداشتی از سلامت خود و دیگران مراقبت(خود مراقبتی) نمایند.

امسال به دلیل شیوع دوباره بیماری کرونا و مخاطرات ناشی از آن در شرایطی متفاوت ، به ایام محرم حسینی مشرف شده ایم . شکی نیست که حفظ اعظم شعائر دین  که همانا اقامه عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می باشد با هدف احیای تفکر حسینی تعطیل نمی گردد.لذا با تاکید بر نقش تاثیرگذار بانوان در حفظ و ارتقائ معنوی خانواده و جامعه ، از کلیه بانوان مکرم  در بر پایی مراسم سگواری سالار شهیدان جهت رعایت پروتکلهای بهداشتی با هدف کنترل شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از آسیبهای ناشی از آن ،دعوت بعمل می آید.