فهرست

27اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد

اولین شرط برای داشتن یک ارتباط خوب، سخن گفتن از روی علم، آگاهی و اطلاع است.۱۷ می سال ۱۸۶۵ اولین پروتکل تلگراف در پاریس امضا شد وسالهاست که این روز بعنوان روز ارتباطات جشن گرفته می شود.

بیست و هفتم اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه مدیران و کارکنان عرصه اطلاع رسانی در حوزه سلامت و بهداشت را تبریک می گوییم.

نامگذاری بیست وهفتم اردیبهشت به عنوان روز "ارتباطات و روابط عمومی" فرصت ارزنده ای برای تبیین اهمیت و نقش بی بدیل و اثرگذار روابط عمومی در تغییر و تحول سازمانی و تسهیل فرایند پیچیده ارتباطات و ارج نهادن به زحمات و دستاوردهای تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی است

روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی است. در سال های اخیر شاهد نقش روابط عمومی در تصمیم گیری های کلان مدیریتی و استراتژیک یک سازمان و نهاد هستیم و این امر به مرور زمان در عصر ارتباطات یک ابزار مدیریتی برای فعالیت های علمی ، حرفه ای و الکترونیکی بسیار قوی به شمار می رود و همانطور که محرز است با پیگیری ها و تلاش مجدانه دست اندرکاران روابط عمومی و جامعه در ایران ، جایگاه ویژه ای به این عرصه داده شده است 

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات” صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر هست.

روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد

نوع کار روابط عمومی و مسئولیت هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در دنیا شناخته شود. زیرا مدیران روابط عمومی ها افراد متخصص در اساس بازرسی آسیب ها میباشند و بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا میباشند.

روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد

 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط‌عمومی بهانه‌ای است تا باردیگر یادآورشویم، نمادهای توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که مأموریت انجام آن برعهده روابط‌عمومی سازمان‌ها است.