فهرست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با راه‌اندازی بسیج ملی مبارزه با کرونا از سوی وزارت بهداشت، معاونت بهداشتی بابل نیز اقداماتی در قالب این بسیج باهمکاری تیم پایشگر سلامت پیش‌بینی و راه اندازی نمود و بر اساس دستورالعملها،تیم‌های مراقبتی برای آموزش، بیماریابی و گندزدایی مکان‌ها با همت و همکاری همه جانبه پزشکان ،کارشناسان و بهورزان عزیز در کار گروهای تیمی تشکیل شد.

 همچنین تیم سلامت با همکاری و مساعدت تیم مراقبتی بسیج برای آموزش کارکنان، کنترل محل‌های ورود و خروج و گندزدایی فضاهای عمومی و اختصاصی ادارات و محل کار اقدامات مورد لزوم را به عمل آورند.

این تیم‌ها با استفاده از وسایل حفاظت فردی مشتمل بر دستکش، ماسک و سایر ملزومات مورد نیاز طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و در کنار متخصصین سلامت اقدام به فعالیت نمودند. اعضای این تیم‌ها با حضور در ورودی سازمان‌ها و با استفاده از تب‌سنج لیزری، کارکنان و مراجعین را ارزیابی می‌کنند. همچنین اقدامات مربوط به ضد عفونی مستمر در این مکان‌ها را مطابق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت انجام دادند.

در عین حال به منظور انجام خدمات جامع، اعضای این تیم‌ها باید کلیه اقدامات مورد لزوم برای رعایت احتیاط‌های همه‌جانبه در پیشگیری و کنترل بیماری کووید -۱۹ را نیز اعمال کنند. این اقدامات می‌تواند شامل استقرار استندها، نصب پوسترها، ارسال پیام‌های کامپیوتری برای کارمندان از طریق آدرس www.iec.behdasht.gov.ir، در هنگام شروع کار و... است.