فهرست

برگزاری مراسم گرامیداشت روز داوطلبین سلامت در شهرستان بابل

مراسم گرامیداشت روز داوطلب سلامت در شهرستان بابل با حضورمسئولین دانشگاهی و واحدهای ستادی معاونت بهداشتی بابل و رابطین سلامت مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی  در معاونت بهداشتی بابل برگزار گردید.

مراسم گرامیداشت روز داوطلب سلامت در شهرستان بابل با حضورمسئولین دانشگاهی و واحدهای ستادی معاونت بهداشتی بابل و رابطین سلامت مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی  در روز پنج شنبه 16 آذر ۹۶ درسالن اجتماعات معاونت بهداشتی بابل برگزار گردید.

در این برنامه معاون محترم بهداشتی دانشگاه، دکتر اشرفیان امیری ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت روز جهانی داوطلب در خصوص سلامت معنوی، روانی  و جسمانی جامعه صحبت نمودند. و سپس در خصوص توجه به فضاهای مجازی و دسترسی همگان بخصوص نوجوانان وجوانان به این فضاها ،هوشیاری والدین را در جهت سلامت خانواده خواستار شدند. و همچنین از همکاری خوب رابطان سلامت در جهت ارتقای برنامه های معاون بهداشتی تقدیر نمودند. در ادامه خانم دکتر محسنیان مسئول گسترش معاونت بهداشتی بابل ضمن تشکر از همکاری حدود 950 داوطلب شهرستان بابل با این معاونت، در مورد انتظارات معاونت بهداشتی از داوطلبین سلامت در خصوص توجه ویژه به بیماری های غیرواگیر و افزایش مرگ و میر به دلیل بیماری های قلبی عروقی، تصادفات و سرطان ها( به عنوان سه عامل اول مرگ)  و همچنین خودمراقبتی و جذب سفیران سلامت صحبت نمودند و در ادامه بیان داشتند با توجه به ارائه خدمات نوین سلامت برای جمعیت بالای 30 سال نیاز است که برای پیشگیری از مرگ زود رس، مردم برای غربالگری به پایگاههای پزشک خانواده مراجعه نمایند که با توجه به مشکلات و موانع موجود در جهت مراجعه همشهریان اعم از سختی کار مردان و دسترسی کم به پزشک و نظام سلامت به دلیل ساعات کاری لازم است که لازم است پیگیری های لازم توسط داوطلبین سلامت انجام گیرد ادامه برنامه با هنرمندی و نوازندگی گروه های هنری و نمایشنامه تئاتربه پایان رسید.

"روابط عمومی معاونت بهداشتی بابل"