فهرست

برگزاری همایش تغذیه سالم در بسیج اطلاع رسانی تغذیه در شهرستان بابل

همایش تغذیه سالم در بسیج اطلاع رسانی تغذیه در معاونت بهداشتی بابل برگزار گردید.

همایش تغذیه سالم در بسیج اطلاع رسانی تغذیه در معاونت بهداشتی بابل برگزار گردید.

همایش تغذیه سالم به مناسبت بسیج اطلاعاتی تغذیه با عنوان مصرف کم نمک، روغن و شکر و افزایش مصرف میوه ، سبزی و حبوبات و با شعار « چاقی یا سلامتی ، انتخاب با شما است » در تاریخ 96/10/30 در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با حضور پرسنل بهداشتی و مراقبین سلامت آموزش و پرورش و پرسنل ستادی و محیطی و ادارات و سازمانهای برون بخشی از جمله (شهرداری، بهزیستی، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی) برگزار گردید.

ابتدا معاون محترم بهداشتی درخصوص اهداف همایش و وضعیت الگوی مصرف قند و نمک و چربی در ایران بیاناتی اشاره کردند در این همایش سخنرانان اساتید و اعضای هیئت علمی و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی در خصوص نقش نمک، چربی و قند در شیوع بیماریهای غیرواگیر و نقش سبزی و میوه و حبوبات در کنترل بیماریهای غیرواگیر و نیز شناسائی و کنترل چاقی در کودکان و بزرگسالان و همچنین برچسب­گذاری مواد غذایی که بعنوان راهنمای استفاده از غذاهای بسته­بندی شده در جامعه آموزشهای لازم ارائه گردید.

تعداد شرکت کنندگان بالغ بر240 نفر بوده­اند در این همایش پکیچ آموزشی با موضوع تغذیه سالم در اختیار شرکت­کنندگان قرار گرفته­است. در ضمن از مدعوین این همایش نان سنگک، پنیر و گردو در جهت ترویج فرهنگ تغذیه سالم پذیرایی گردید.

روابط عمومی معاونت بهداشتی بابل